2010. május 4., kedd

15. Munkanap

Elkezdtem véglegesíteni a dolgokat a kasztnin, első lépésként szépen átcsiszoltam majd újra alapoztam a hátsó elemet. Nem sokat változott a legutóbbi alapozott állapota óta,csak a tetején lévő kis füleket alakítottam át,hogy rendesen a helyükre kerülhessenek.









Más: Találtam egy videosorozatot,amely 14 részen át mutatja be a 205 T16 történelmét,változatait,egyéb érdekességeket. Sajnos francia nyelvű,felirat pedig nincsen.
Egyébként a 14 rész egyben majdnem 2 óra,és az összes videó mérete egyben majdnem 500 MB
(érdekes viszont,hogy ennek ellenére a Pikes Peak versenyre készült verzióról még csak említés sem esik..)Mostantól minden posthoz fogok csatolni 1-1 részt,és csatolok egy linket is ahonnan le tudjátok tölteni a részeket.

Íme az első rész,jó szórakozást!

Letöltés




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése