2010. április 28., szerda

12-13-14. Munkanap

Üdv ismét:)

Igazából tegnap akartam posztolni a fejleményeket,de valami volt a netemmel, így erre csak ma kerül sor.
Ahogyan a bejegyzés címe is mutatja, lényegében 3 napig dolgoztam az autó egyetlen részén. Mivel ugye a heller kasztnira rakom a Tamiya hátsó részét, az egyszerűség kedvéért természetesen nem passzol pontosan minden. Elfelejtettem külön képet csinálni az eltérésről, de egy korábbi képen jól kivehető, miről is van szó.









És természetesen ez a másik oldalon is így nézett ki, nehogymárne:)
Három nap, sok epoxy putty, és még több csiszolás kellett ahhoz, hogy így nézzen ki









Természetesen a másik oldal is így néz ki, csak elfelejtettem képet csinálni róla. Majd legközelebb.
Remélhetőleg ezzel már nagyrészt kifogytam a kasztnis munkákból, lassan tényleg lehet alapozni az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése