Ahogy Fáber Tamás barátom mondaná,mivel "őrült vagyok",nem elégszem meg annyival,hogy a transkit segítségével 205-ből PP 205-öt faragjak,hanem bonyolítom még egy kicsit a dolgot.
Gyárilag a makettnek csak a motortér fedele nyitható,de nekem ez így nem elég,tehát beszereztem a Heller 205-ösét,amin viszont minden nyílik,elég profin vannak ezek a részek megcsinálva az autón,pedig maga a makett kissé silány minőségű...
Tehát lényegében a heller féle 205ös csak egy donor lesz a nyitáshoz,mást nem igazán fogok felhasználni belőle.Majd még elválik
Röviden a következő átalakításokat kell eszközölnöm a karosszérián:
- Tamiya és Heller kasztni "egybegyúrása"
- A kész kasztni előkészítése,módosítása a Pikes Peak verzióhoz
- Transkit elemeinek felhelyezése
Akinek esetleg vannak képei,vagy hasznos infoi erről az autóról,az legyen olyan kedves és ossza meg velem! Sajnos kevés kép és adat van az interneten a Pikes Peak verzióról,sőt állítólag ma már egyetlen darab sincs belőle,még a múzeumokban sem! A versenyek után szétszedték az összes (egyébként 3) autót,és a motorokat a rallycross futamokon használták fel:(
A Továbbiakban beszéljenek inkább a képek:

Tamiya készlet

Heller készlet

Heller&Tamiya



Transkit



Egy grafika az elkészítendő autóról
Együtt minden,ami szükséges
És végül egy pár kép az igazi autóról:


Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése