2009. június 13., szombat

2. Munkanap

Ma befejeztem a munkálatokat az első lökhárítón,zárásként felkerült rá egy réteg alapozó.Örömmel nyugtáztam,hogy mindenhol jól sikerült az illesztés,tömítés. Sajnos a pillanatragasztóm ismét elfogyott,így próbáltam valami olyan átalakítás után nézni az autón,amihez nem lesz rá szükségem,így esett a választásom az ajtók belső borítására. A heller szerencsére azért belülről is kialakította nagyjából az itt lévő formákat,de magát a borítást azt abszolút elfelejtették mellékelni,ahogyan ugye sok mást is.. A tamiya makettben viszont megtaláljuk ezt az elemet,és aminek különösen örültem,tökéletesen méret és formapontos,ha beleteszem a heller makett ajtajába! Természetesen egy kicsit át kellett alakítani,mivel a tamiya makett nem nyitható,így ez a darab ott csak a beltér része,kicsit máshogy vannak kialakítva a szélei. Plusz a heller nyíló ajtajához a zsanéroknak is ki kell vágni a helyet. Kis fúrás-faragcsálás után szépen ráragasztottam az ajtóra a borítást,és totális elégedettséggel nyugtáztam,hogy minden gyönyörűen illeszkedik,az ajtó továbbra is tökéletesen záródik,olyan az egész mintha csak így lett volna legyártva. Miután megszáradt a ragasztás,az illesztéseknél puttyal tömítettem,holnap jöhet a csiszolás és az alapozás,utána pedig a jobbos ajtó. Ha minden átalakítás ilyen olajozottan fog menni az építés folyamán,akkor boldog leszek.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése