2009. június 12., péntek

Hozzáfogtam (első munkanap)

Nem sokáig bírtam magammal,amint adódott egy kis szabadidőm,hozzáláttam az autó szabdalásához
Gondoltam bemelegítés gyanánt egy viszonylag könnyű lépéssel kezdem az építést,így nekiláttam a front rész átalakításának.

1.: A lökhárítóban lévő kis szellőzőket betömítettem,először kis műanyag darabokat használva,hogy kevesebb putty kelljen a tömítéshez,és elkerüljem,hogy később a tömítés zsugorodjon,esetleg megrepedjen





2.: Előkészítettem az új lökhárító toldatot a felhelyezéshez,és mivel útban voltak,levágtam a kis fúvókákat (ezek spriccelik a hűtőre a hideg vizet),a helyüket pedig kifúrtam,mert természetesen később újra megcsinálom majd őket,azt még ki kell találnom majd,hogy miből.





3.: Az elkészült toldatot felhelyeztem,ahol szükséges volt putty-al tömítettem,a középső nyílást a leírás szerint kiszélesítettem.
Ezzel nagyjából megvannak az alapvető átalakítások az autó orrán,de természetesen még kell egy kicsit dolgozni rajta,pár helyen kis csiszolás,tömítés,satöbbi,aztán mehet rá az alapozó,és kész.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése