2009. június 12., péntek

Előszó

Elég régóta álmodozom eme autócsoda megépítéséről.. Magát a transkitet közel egy éve megvettem már,mégis csak most jutottam el arra a pontra,hogy nekikezdjek. Egyrészt bátorságot gyűjtöttem az eltelt idő alatt,hiszen rengeteg átalakítás lesz az autón,felsorolni is sokáig tartana,másrészt mostanra lett meg abszolút minden ami az autó megépítéséhez szükséges.
Ahogy Fáber Tamás barátom mondaná,mivel "őrült vagyok",nem elégszem meg annyival,hogy a transkit segítségével 205-ből PP 205-öt faragjak,hanem bonyolítom még egy kicsit a dolgot.
Gyárilag a makettnek csak a motortér fedele nyitható,de nekem ez így nem elég,tehát beszereztem a Heller 205-ösét,amin viszont minden nyílik,elég profin vannak ezek a részek megcsinálva az autón,pedig maga a makett kissé silány minőségű...
Tehát lényegében a heller féle 205ös csak egy donor lesz a nyitáshoz,mást nem igazán fogok felhasználni belőle.Majd még elválik

Röviden a következő átalakításokat kell eszközölnöm a karosszérián:

- Tamiya és Heller kasztni "egybegyúrása"
- A kész kasztni előkészítése,módosítása a Pikes Peak verzióhoz
- Transkit elemeinek felhelyezése


Akinek esetleg vannak képei,vagy hasznos infoi erről az autóról,az legyen olyan kedves és ossza meg velem! Sajnos kevés kép és adat van az interneten a Pikes Peak verzióról,sőt állítólag ma már egyetlen darab sincs belőle,még a múzeumokban sem! A versenyek után szétszedték az összes (egyébként 3) autót,és a motorokat a rallycross futamokon használták fel:(

A Továbbiakban beszéljenek inkább a képek:


Tamiya készlet


Heller készlet


Heller&Tamiya







Transkit






Egy grafika az elkészítendő autóról


Együtt minden,ami szükséges

És végül egy pár kép az igazi autóról:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése