2009. június 28., vasárnap

6. Munkanap

Ma belevágtam (szó szerint) a projekt legnehezebb és leginkább kockázatos részébe,nagyjából ezen áll vagy bukik,hogy sikerül-e amit elterveztem már olyan régen,és persze,hogy jól sikerül-e. Nagyjából egész nap az autón dolgoztam,és ennek ellenére nem mondhatom,hogy kész vagyok,pöpec minden. Mostanra jutottam el odáig,hogy a szétvagdosás után megint egyben van,persze még csúnyácska,minden "csak úgy" össze van rajta ragasztva,toldozva-foldozva. Azzal kapcsolatosan,hogy az átalakításoknak köszönhetően később hogy fognak majd a dolgok passzolni,stimmelni már most aggodalmaim vannak,dehát reméljük a legjobbakat,nameg azt,hogy sikerül orvosolni az esetleges hibákat.Ha lesz annyi erőm akkor még ma csiszolgatom,meg tömítek,és akkor holnap megint csiszolhatok. Egyenlőre csak a sokkoló szétvágott állapotról tudok képeket rakni,de ígérem holnap majd lesznek szebb képek is.




A csupasz heller "kasztni",tudom nem szép
látvány,dehát ennyire volt szükségem belőle:)




A tamiya-val mégjobban elbántam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése