2009. július 16., csütörtök

10. Munkanap

Ismét vissza kellett térnem az első lökhárítóban lévő szellőzőrácshoz,ugyanis láttam,hogy magának a rácsnak a "foglalata" még nem egészen olyan,mint az igazi autón. Ha a tamiya makettet simán megépítjük,akkor a maratott rács csak alighogy van a nyíláson,talán nem is igazán passzol úgy ahogy kellene. Viszont amikor néztem a PP verzióról a képeket,feltűnt,hogy ott a rács nem csak simán rajta van a nyíláson,hanem ki van képezve neki egy hely,és oda passzol be szépen. Fejben átfutottam azon,hogy mit is kellene ehhez még átalakítani a nyílás környékén,aztán megcsináltam élesben is. Lényegében annyi történt,hogy a nyílás alsó részét egy szintbe hoztam a lökhárító toldattal,a két szélére pedig belülről felragasztottam 1-1 kis műanyag darabot,így lényegében el is készült a rács helye.Így már egészen máshogy mutat a rács,pontosabban úgy,ahogy lennie kell.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése